Welcome site exoderm.info

İlaç değikliği ne kadar sorun olur? Önemli ve acil.

0 oy
26 okundu
21, Mart, 2015 Psikoloji kategorisinde mustafa99 (160 puan) tarafından  soruldu
Merhabalar, anneannem 85 yaşında daha önce bir kez kalp krizi geçirmişti. 2 gün önce kalbim ağrıyor diye acile götürdük. İlaç verdiler test yaptılar. Uzun zamandır saneloc 50mg bu ilacı kullanıyordu. 2 gün önce bu ilacın 100mg olanını vermişler 2 gündür 100mg kullanıyordu. 2 gündür de olmayan şeyler halisülasyon görmeye başlıyor yeri geliyor korkuyor. örneğin tabakta yağ yokken yağ dökülecek diye endişeleniyor, kedi gördüğünü sanıyor. Bu daha önce yoktu ilaçtan olabilir mi hocam?




1 cevap

0 oy
24, Mart, 2015 Uzm.Dr.Şeyma Özçelik (22,620 puan) tarafından  cevaplandı
Merhaba,

Tıbbi durumlara bağlı olarak özellikle görsel halusinasyonların ön planda olduğu, dikkatinde dağınıklığın, nerede olduğunu bilememe, zamanı karıştırma gibi oryastasyon problemlerinin olduğu tablolar olabilir. Bu durumlar genelde dalgalanma eğilimindedir. Zamanı, yeri bildiği, çevresindekileri tanıdığı durumları tam tersi durumlar izleyebilir. Anneannenizin yaşı, tıbbi durumu, ilaç değişikliği gibi durumlar göz önünde bulundurulduğunda; bunun olma ihtimali yüksek. Takip eden doktorunu bilgilendirmenizde yarar var.

Geçmiş olsun.

https://pillsbank.net

profvest.com/
...