Welcome site exoderm.info

idrar yolu enfeksiyonu

+1 oy
36 okundu
19, Nisan, 2015 Üroloji kategorisinde elifik (130 puan) tarafından  soruldu

Merhabalar. 22 yaşında kızım. İdrar yolu enfeksiyonu tanısı konuldu. Kullandığım ilaçlar, Piyeloseptyl (50 mg) Cipro (500 mg) Doladamon ilaçları kullanmaya başladıktan sonra ellerim kurumaya başladı? bunun sebebi ne olabilir?





1 cevap

0 oy
19, Nisan, 2015 Dr.Ali Hatay (224,290 puan) tarafından  cevaplandı

                           Merhabalar

               Öncelikle Geçmiş olsun;

 İlaçların alerji yapma ihtimali olabilir.

Ame bir hasatlık düşünülürse kansızlık, az su içme, elektrolit eksikliği, hormonal bozukluk ilk akıla glen şeylerdir.

Lütfen cevabı okuduğunuz yerdeki (Sizin soru sorduğunuz yer değil, alttaki cevap kısmı) sol üst köşedeki oku işaretleyerek oy verme işlemini tamamlayınız. Böylece diğer sorularda daha kolay cevap alabileceksiniz. 

                     Teşekkürler 

             

Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.

               Öncelikle Geçmiş olsun;
 
 
 
Lütfen cevabı okuduğunuz yerdeki (Sizin soru sorduğunuz yer değil, alttaki cevap kısmı) sol üst köşedeki oku işaretleyerek oy verme işlemini tamamlayınız. Böylece diğer sorularda daha kolay cevap alabileceksiniz. 
                     Teşekkürler 
             
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim. 

купить часы на Алиэкспресс
...