Welcome site exoderm.info

Sertleşme sorunu

0 oy
44 okundu
21, Ocak, 2016 Cinsel Sağlık kategorisinde stivuste (120 puan) tarafından  soruldu
Merhaba 27 yaşında bekar bir gencim uzun zamandır sertleşme sorunu yaşamaktayım.Dün Ürolog doktoruna giderek muayene oldum.Penisin kanlanması gerektiği PROVITRON 25 mg 20 tablet 10 günlük kullanımın ardından CIALIS hapı verdi. 1 ay sonra muayene ye gideceğim. Provitron kullanıyorum 1.5 gündür çok sık idrara çıkmaya başladım ve karın ağrısı yaşıyorum.

Yapmam gereken ekstra neler önerirsiniz?




1 cevap

0 oy
24, Ocak, 2016 Dr.Ali Hatay (222,290 puan) tarafından  cevaplandı
Merhabalar
               Öncelikle Geçmiş olsun;
 

İdrara sık çıkma ve karın ağrısının sebebi başka bir şey olaiblir.

Mide bağırsak hastalıkları, böbrek hastalıklaırıböyle şikayetlere neden olaiblir.
Araştırma için ultrason çektirin ve idrar tahlili yaptırın.

Lütfen mail adresinize gelen cevap linkini tıklayın. Cevap bölümündeki oy linkini artı yapın. Alttaki en iyi cevap işaretini de seçerek oy verme işlemini tamamlayınız. Böylece diğer sorularda daha kolay cevap alabileceksiniz.
                     Teşekkürler
              
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.

ситроен с4 цена

www.np.com.ua

www.dopingman.com.ua/tabletirovannyie-steroidyi/stanozolol/stanabol-forte.html
...