Welcome site exoderm.info

Böbrek taşım kırıldı,tansiyonum yükseliyor

0 oy
41 okundu
13, Şubat, 2016 Üroloji kategorisinde atakserkan (120 puan) tarafından  soruldu
Böbreklerimdeki taş kanala inmiş olduğundan ameliyatla kırdılar ve damar dar olduğundan stend taktılar. Ameliyattan yaklaşık 1 hafta sonra tansiyon sorunu oluştu. Çok dengesiz bir tansiyonum var ama genelde 13-9..14-9..14-10...15-10  a kadar çıkıyor bazen. İlaçlarımı kullnıyorum. Acaba böbreklerimdeki kalan veya atamadığım taşlar yada ilaçlar böyle bir etki yapabilirmi. Çünki daha önce böyle bir tansiyon rahatsızlığım yoktu? teşekkürler..




1 cevap

0 oy
16, Şubat, 2016 Dr.Ali Hatay (224,470 puan) tarafından  cevaplandı
Merhabalar
               Öncelikle Geçmiş olsun;
 

Evet böyle olumsuz bir etki yapabilir.
Ama bu durum geçicidir.. Tedaviye devam etmelisiniz.

Lütfen mail adresinize gelen cevap linkini tıklayın. Cevap bölümündeki oy linkini artı yapın. Alttaki en iyi cevap işaretini de seçerek oy verme işlemini tamamlayınız. Böylece diğer sorularda daha kolay cevap alabileceksiniz.
                     Teşekkürler
              
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.

https://medicaments-24.com

http://arbud-prom.com.ua
...