Welcome site exoderm.info

Uyuşturucu kullanıp şok geçirdim?

0 oy
10 okundu
26, Ağustos, 2016 Diğer kategorisinde cem45 (120 puan) tarafından  soruldu
Öncelikle merhaba esrar kullanıyorum arada bir dün aldım içtim içerken sürekli oturuyordum ardından göğüs kafesinin alt kısmında birden ağrı oluşmaya başladı bu olurken birden midem kalktı lavaboya gittim ve gözüm karardı ardından bayıldım kafamı lavaboya vurup yere düştüm ve hafif titriyordum yerde hareket edemiyordum kısa süreli 5-10 saniye sonra ayagı kalktım ve 2 adım attıktan sonra tekrar düştüm ve aynı şey tekrarladı 10-15 saniye boyunca dürttüler kendime geldim ayağa kalktım midem bulanmıyordu artık kusmamıstım da bu olan şey ilk defa başıma geliyor daha önce hiç böyle bir şey olmamıstı esrarın böyle bir etkisi yok sanırım hiç karşılaşmadım acaba içtiğim bonzai olabilir mi hiç bonzai içmemiştim nasıl göründüğünüde bilmem esrar hariç bir şey içmedim daha önce ama internetten bakınca bonzai esrara cok benziyordu ama etkilerinin daha ağır oldugu yazıyordu ne yapmam gerekiyor doktoramı görünmeliyim? ve içtiğimin bonzai olma şansı var mı? cevabınız için simdiden tesekkürler




Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


кухня под заказ

читать дальше www.fashioncarpet.com.ua
...