Welcome site exoderm.info

hocam iyi günler sorum ayrıntı kısmında

0 oy
22 okundu
26, Mayıs, 2017 Üroloji kategorisinde mahmut332 (120 puan) tarafından  soruldu
hocam gainer kullanıyorum kilo almak için ve idrarda son zamanlarda koku yasıyorum bunu sebebi nedir gainer kullanmayı kesmeli miyim teşekkür ederim




1 cevap

0 oy
28, Mayıs, 2017 Dr.Ali Hatay (224,470 puan) tarafından  cevaplandı

Merhabalar;

Öncelikle Geçmiş olsun;

Bu ilaç hakkında bilgim yoktur.
İdrardaki kokuyu bu yapabilir.
İlacı kesip kesmemek hakkındaki soruyu bu ilacı size veren doktorla konuşmalısınız.
Ama idrarı kokutuyor diye ilaç kesilmez.

Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim. 
Bir "ALLAH RAZI OLSUN" demeniz benim için yeterde artar.
                                      
YAZILARIM ve MAKALELERİM:
Penis Boyu neden önemlidir?
Genelev Gerçeği
Varikosel ve tedavisi
Masturbasyon zararlı mıdır?
Erken Boşalma ve tedavisi:
Sertleşme Sorunu ve Tedavisi
Prostat iltihabı ve Tedavisi
Homoseksüellik ve Eşcinsellik
Porno ve zararları:
Böbrek Hastalıkları
Böbrek ve Oruç
Tıbbi Sünnet ve Faydası
İdrar Damlaması ve İstibra
Yukarıdaki konulara ulaşmak için alttaki linki kullanın
               

Diğer soru ve cevaplar için web sitemdeki linklere bakabilirsiniz.
                       
  
Teşekkürler


monaliza.kiev.ua

автозапчасти фиат

velotime.com.ua/category/podrostkovye-velosipedy/
...