Welcome site exoderm.info

Dis etlerinde agri sizi zonklama

0 oy
9 okundu
26, Temmuz, 2017 Ağız Sağlığı kategorisinde Agrimvar (120 puan) tarafından  soruldu
Dis etlerimde agri baslamisti once sol ustlerde ama genel agiz icimde de vardi agri .baslagicindan 4 gun sonra disciye gittim.20lik gomulu o baski yapiyordur dediler hemen ertesi gun alindi disim . Biraz ugrasildi sinusa cok yakin falan demisti sonra burnumu kapatip agzindan nefes ver dedi yaptim sonra da bisey demedi antibiyotikle agri kesici verdi.neyse daha sonra iyiyimdim agrim yoktu.ancak 2 hafta sonra tatildeydim. tekrar basladi dis etimde agri .dikisler de duruyodu sonra baska doktora gittim dikisler alindi ve soyledim agrimi .dis cok arkada travmatik iyilesmesi zaman alir dedi bi agri kesici yazdi. Agri kesici agrimi hic gecirmedi agri hic gecmedi hep bi rahatsizlik hissi vardi agri gibi basinc gibi.3 gun sonra baska bi dis hekimine gittim film cekildi ve dislerimden bi sorun olmadigini soyledi.ertesi gun KBB ye gittim bu seferde. Anlattim sonra sinuzit filmi istedi cekildi falan basta da burnuma baktiginda da soyledigi gibi sinuzit degildi. Antibiyotik yazdi .5gunluktu zaten ilac bittiginde agri gecmisti baya.daha sonraki gunlerde de arada hafif hafif hissettim ama gecmisti yine de.bundan yaklasik 3 hafta sonra basim agriyodu migrenim tutmustu.agrim siddetlendikce agrinin oldugu taraftaki dis etlerimde de agri basladi zonklayarak .hem basim zonkluyo hem de dis etlerim cok kotuydu agrilari. Basim gectikten sonra etlerdeki agri gecmedi bi turlu 5 gundur var. Gunduzleri az oluyo idare ediyorum oyalaniyorum hissetmiyorum ama yine rahatsizlik hissi bi basinc hissediyorum.ama geceleri uyuyamiyorum.agri siddetleniyo zonklamayi iyice hissediyorum.bu durum cok moralimi bozuyor cok rahatsizim ne yapacagimi bilmiyorum nasil gecicek neden oluyo gecmiyo anlamiyorum.




Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


посмотреть

www.askona.ua

там
...