Welcome site exoderm.info

Kıkırdak penis

0 oy
21 okundu
3, Ocak, 3 Üroloji kategorisinde Kadiir (120 puan) tarafından  soruldu

Merhaba Cinsel organımın baş kısmı ile gövde kısmı arasında kalan bölümde( sünnet izi boyunca) yumuşak deri altında, enlemesine, ince uzun, kıkırdak dokuyu andıran oluşum var doktora gittim dexfull 75 mg verdi 1 aydir kullanmıyorum alerjik ödem var dedi penisimde isi artisi oluyor bu normal mi ve 1 ay icinde neden gecmiyor ne yapmaliyim





1 cevap

0 oy
6, Ocak, 6 Dr.Ali Hatay (220,790 puan) tarafından  cevaplandı

Merhabalar
Öncelikle Geçmiş olsun; 

Size cevap yazdım.
Bu elbette normal değil.
İlacınızı kullanın doktorunuza kontrole gidin.
 
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim. 
Bir "ALLAH RAZI OLSUN" demeniz benim için yeterlidir.

YAZILARIM ve MAKALELERİM  
Sevgili hasta ve okuyucularım Merhabalar; 
Önemli bulduğum konuları sizler için bir araya topladım.  
Bu yazılar benim tecrübe ve bilgilerim sonucu yazılmış, siz hastalarımın bilgisine sunulmuştur. 

Bu konulara ulaşmak için aşağıdaki link adresini kullanın. 

Penis Boyu neden önemlidir? 
Genelev Gerçeği 
Varikosel ve tedavisi 
Masturbasyon zararlı mıdır? 
Erken Boşalma ve tedavisi: 
Sertleşme Sorunu ve Tedavisi 
Prostat iltihabı ve Tedavisi 
Homoseksüellik ve Eşcinsellik 
Porno ve zararları: 
Böbrek Hastalıkları 
Böbrek ve Oruç 
Tıbbi Sünnet ve Faydası 
İdrar kaçırma ve istibra 
Yukarıdaki konulara ulaşmak için alttaki linki kullanın


читайте здесь kamod.net.ua

www.steroid-pharm.com

shtory.ua
...