Welcome site exoderm.info

Penis İçi Kızarıklık

0 oy
18 okundu
8, Ocak, 8 Üroloji kategorisinde ahmet342 (120 puan) tarafından  soruldu

Merhaba. İyi günler.

Penisimin iç kısmında kızarıklık var. Ve bu hafif bir şekilde acı, ağrı, batma ve yanma şeklinde hissediliyor. Üroloji ve Enfeksiyon doktorlarına gittim. 2 çeşit antibiyotik kullandım geçmedi. Defalarca İdrar, Meni,Kan testi yaptırdım sonuçlar temiz çıktı. Yaklaşık 4 aydır bu sorunla uğraşıyorum. Normalde idrar yaparken sıkıntım yok fakat 4 ayda 2 defa idrar yaparken aşırı yanma oldu. Bu yanma sonrası penisin içine baktığımda beyaz beyaz iltihaplar gördüm. Bununla alakalımıdır bilmiyorum. Yardım ve tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.

 





1 cevap

0 oy
12, Ocak, 12 Dr.Ali Hatay (222,290 puan) tarafından  cevaplandı

Merhabalar
Öncelikle Geçmiş olsun;
 

Şüpheli bir ilişkide bulunup bulunmadığınızı yazmamışsınız. Şayet böyle bir durum varsa bel soğukluğu olabilir. Bel soğukluğu tahlilleri yaptırmalısınız.
Galiba size yazmıştım.
 
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim. 
Bir "ALLAH RAZI OLSUN" demeniz benim için yeterlidir.

YAZILARIM ve MAKALELERİM  
Sevgili hasta ve okuyucularım Merhabalar; 
Önemli bulduğum konuları sizler için bir araya topladım.  
Bu yazılar benim tecrübe ve bilgilerim sonucu yazılmış, siz hastalarımın bilgisine sunulmuştur. 

Bu konulara ulaşmak için aşağıdaki link adresini kullanın. 

Penis Boyu neden önemlidir? 
Genelev Gerçeği 
Varikosel ve tedavisi 
Masturbasyon zararlı mıdır? 
Erken Boşalma ve tedavisi: 
Sertleşme Sorunu ve Tedavisi 
Prostat iltihabı ve Tedavisi 
Homoseksüellik ve Eşcinsellik 
Porno ve zararları: 
Böbrek Hastalıkları 
Böbrek ve Oruç 
Tıbbi Sünnet ve Faydası 
İdrar kaçırma ve istibra 
Yukarıdaki konulara ulaşmak için alttaki linki kullanın

15, Ocak, 15 ahmet342 (120 puan) tarafından  yorumlandı
Merhaba teşekkür ederim cevabınız için. Şüpheli ilişkim oldu. Doktorum da testlerde çıkmamasına rağmen Bel Soğukluğu tanısı koydu. Ve antibiyotik tedavisine başladım. 2-3 defa aynı ilaçları kullandım. Ama hala problemim devam ediyor. Hala acıyı hissediyorum.

steroid-pharm.com

www.steroid-pharm.com

steroid-pharm.com
...