Welcome site exoderm.info

içilen ilacın (kapsül) erimemiş halde gaitadan atılması

0 oy
6 okundu
18, Şubat, 18 Diğer kategorisinde bloddy (120 puan) tarafından  soruldu
6 aydır her gün kullandığım ilacın son üç gündür erimemiş halde dışkı yoluyla vücudumdan atıldığını farkettim ne yapmalıyım sebebi nedir?




1 cevap

0 oy
19, Şubat, 19 Dr.Ali Hatay (218,550 puan) tarafından  cevaplandı

Merhabalar
Öncelikle Geçmiş olsun;

Sorunuzun üzerinden zaman geçtiği için cevapsız kalmaması için ve durumun aciliyetinden dolayı ben yazıyorum.
Mide bağırsak bozukluğunda ve hazımsızlıktan bu olabilir.
Size bu ilacı veren doktorla görüşün belki ilacı değiştirecektir.

Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim. 
Bir "ALLAH RAZI OLSUN" demeniz benim için yeterlidir.

YAZILARIM ve MAKALELERİM  
Sevgili hasta ve okuyucularım Merhabalar; 
Önemli bulduğum konuları sizler için bir araya topladım.  
Bu yazılar benim tecrübe ve bilgilerim sonucu yazılmış, siz hastalarımın bilgisine sunulmuştur. 

Bu konulara ulaşmak için aşağıdaki link adresini kullanın. 

Penis Boyu neden önemlidir? 
Genelev Gerçeği 
Varikosel ve tedavisi 
Masturbasyon zararlı mıdır? 
Erken Boşalma ve tedavisi: 
Sertleşme Sorunu ve Tedavisi 
Prostat iltihabı ve Tedavisi 
Homoseksüellik ve Eşcinsellik 
Porno ve zararları: 
Böbrek Hastalıkları 
Böbrek ve Oruç 
Tıbbi Sünnet ve Faydası 
İdrar kaçırma ve istibra 
Yukarıdaki konulara ulaşmak için alttaki linki kullanın


our company best-cooler.reviews

topobzor.info

www.pills24.com.ua/kamagra/kamagra-polo
...