Welcome site exoderm.info

Sol testis şişliği , ağrı ve metilfenidinat

0 oy
12 okundu
29, Nisan, 29 Üroloji kategorisinde mahmutözbal02 (120 puan) tarafından  soruldu
Öncelikle iyi günler hocam benim yaşım 19 birtakım problemler yaşıyorum derdimi izah edeyim; Ben üniversiteye hazırlandığım için odak noktamı arttırması yardımı ile Ritalin ve Concerta kullanıyorum (ortalama 12 13 aydır) son zamanlarda sol testisimde bir ağrı sızı ve sol testisimin şişliği , kasık tarafımdan sol bacağıma doğru vuran bir ortalama sızı çekiyorum çok şiddetli olduğu söylenemez fakat bu beni rahatsız ediyor genellikle gün içinde hissettiğim söylenemez fakat bu 2 ilacı içtiğim zaman resmen sanki bu olanları tetikliyor , içmediğimde ise %80 ne şişlik ne de ağrı çekiyorum concerta ve ritalin ereksiyonu mümkün mertebe engelleyen bir ilaç olduğundan bunla kaynaklı olduğunu düşünüyorum ek bilgilerim ise çok fazla bacak bacak üstüne atan birisiyim ve masturbasyon seviyem sınav sitresi ve gençlik dolayısıyla normal seviyede günde 1 kez yaptığım söylenebilir

 üroloji doktoruna gittiğimde varikosel-hidrosel şüphemin olduğunu dile getirdim ayakta pozisyondayken testislerime dokunup sol testisime ağrı sızı olup olmadığını sordu ve o an yoktu olmadığını söyledim bu şüphelerimin yersiz olup tam anlamıyla anlamak için bana 2 hafta masturbasyon yapmamamı söyledi bende yaklaşık 6 gündür yapmıyorum ve 6 gündür de ritalin concertayı kullanmıyorum deneme sınavına giriceğim için bu gün concerta (54 mg) içmiş bulundum ve şu an sol testisimde şişlik ve ağrı meydana geldi fakat geçtiğimiz 6 gün ilaç kullandığımdan dolayı yok olduğunu söyleyebilirim cidden çaresiz ve fikirsiz durumundayım sizinde yanıtınızı merak ediyorum saygılarımla




1 cevap

0 oy
2, Mayıs, 2 Dr.Ali Hatay (222,130 puan) tarafından  cevaplandı

Merhabalar 
Öncelikle Geçmiş olsun;

Galiba size cevap yazmıştım.
Burada da 2-3 gün bekledim ama kimse cevap yazmayınca gene ben cevap yazıyorum.
Bir testis ultrasonu çektirin ve sonucu buraya yazın.

Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.  
"ALLAH RAZI OLSUN" demeniz benim için yeterlidir.

YAZILARIM ve MAKALELERİM   
Sevgili hasta ve okuyucularım Merhabalar;  
Önemli bulduğum konuları sizler için bir araya topladım.   
Bu yazılar benim tecrübe ve bilgilerim sonucu yazılmış, siz hastalarımın bilgisine sunulmuştur. 


...