Welcome site exoderm.info

14 yaşında erkeğim 3 senedir göğüsünde jinekomasti var

0 oy
175 okundu
3, Haziran, 2014 Çocuk Endokrinoloji kategorisinde arda tarafından  soruldu
Merhaba, 14 yaşında bir erkeğim 3 senedir göğüsümde jinekomasti var çok fazla psikolojik ilaç kullandım ama bunları kullanmadan önce de hafif bi büyüklük vardı obsesif kompuslif bozukluğum ve dikkat eksikliğim olduğu için 2 sene boyunca lustral (50-100 mg) ve concerta (18,27,36mg) kullandım concerta bende tik oluşturdu ve 1 seneye yakın nörofren kullandım ve nörofren kullanmaya başlayınca vücudumda çok hızlı yağlanma oldu 4-5 ayda 15 kilo aldım ve göğüslerimin kahverengi bölümü neredeyse pet şişe kapağı boyutuna geldi çok rahatsız oluyorom endokrine gittim hormon testi yaptı herşey normal dedi ilaçlarını bırak ben sana yeni ilaç vereceğim dedi 2014e girerken ilaçlarımı bıraktım psikiyatrist nörofrenin yağlandırdığı konusuna katıldı ama diğer ilaçlarımı bırakmamın saçma olduğunu söyledi  şuan obsesifliğimin yeniden başladığını anlayabiliyorum endokrine yeniden gideceğim göğüslerimden çok rahatsız oluyorum ama göğüslerim için verilecek ilacın antidepresan kullanmama bi zararı olur mu doktorlarla konuşmalı mıyım? fiziksel görünüşüm olarak ayak parmaklarımda bile kıllanma var ama hormon teslerim normal çıktı boyum 1.72 kilom 72  şimdiden teşekürler.




1 cevap

0 oy
27, Temmuz, 2014 sevda gülses (15,710 puan) tarafından  cevaplandı

merhaba, kullandığın ilaçlar ve şikayetlerinle ilgili her aşamada doktorlarına aklına takılanları sormanı öneririm. ergenlik döneminde normal kilon olsa bile jinekomasti görülebiliyor. hem kullandığın ilaçlar bunu arttırmış olabilir, kilo fazlalığı da jinekomastiyi arttırır ancak şu anda ciddi bir kilo fazlalığın yok. kilon normal aralıkta ideal kilon 68 kg, düzenli spor ve dengeli beslenme ile birkaç kilo daha verilebilir, vermesen de kilon fazla değil.düzenli spor hem obsesif-kompulsif bozukluğuna hem de dikkat eksikliğine iyi gelecektir, ömür boyu sevdiğin bir spor dalına başlanamnı öneririm. başlanacak olan ilaçların etkileşimlerini o sırada doktoruna danışabilirsin, geçmiş olsun.


http://fashioncarpet.com.ua/

ここに
...